谁爱蔡诗琳? =D

2011年12月27日 星期二

when I close my eyes think of u.

你没有来找我谈电话时,我会很早睡,因为很闷没事做。
我不累我也会睡觉,因为很晚了,没几个人在上线,找不到人谈天。
我想找你,可是你又对我说晚安,而且你不舒服,只好回复你晚安。
你不舒服 =( 心理有莫名的难受,可是又不能对你做什么,我没用 =/
不舒服还不早睡,7点了你还没睡,你知道这样对身体不好吗?=(
可是我又不能做什么,只能看着你这样,自己心痛难受。=( 咳。
虽然你爱的是她,可是没关系 =) 我自己知道,我爱的是你就行了。
\
When I close my eyes think of you
And the time we’ve had been through
Even though were for apart right now
I remember back when you were here with me
How you’ve make my world complete
But now I’m left alone
We talked about love and hope
Wishing we could start a life our own
I wish that I could live without you
Why did you tear my heart apart
You said you’ll love me from the start
All those painful things you’ve put me through
But I’m still loving you
I’ve tried to give my best to you
I don’t deserve the things you do
Everything has gone to memories
I just wish I konw the truth behind the lies
\
大哥,请你不要在家乱吠,我又没弄你,你干吗要拿我和妹出气?
你要记得你已经29岁了,你还住在我们家的原因是什么你心知。
你现在应该是成家立室的了,可是你又不生性,又不找个工作。
未来大嫂每天挨生挨死工作那么辛苦,我这个旁观者看到都心痛。
你看到这种情形,就拜托你,生性一点,然后自己出去生活。
okay?就生性一点,不要没三两下就发大少爷脾气,拿我们出气。


摸不到的颜色是否叫彩虹,看不到的拥抱是否叫微风
一个人想着一个人是否叫寂寞?
<3

[  完  ]

沒有留言: