谁爱蔡诗琳? =D

2011年10月25日 星期二

This one for you & me =)


okay , we look IDOIT xDD
This is the girl who I love ,
Rachel Wong =)
I am 肠粉 and she is 粉肠 xDD
We look ugly in front other side =P
We don't care about this ,
We just care how much fun we have =DD
Everyone know my english sucks = =
Why I write this post by english ?
Not  because I want to show off ,
is because Rachel's english is pro x))
So I should write english to show how I love her =))
Rachel , sorry for I am writing BROKEN ENGLISH =PP
I know you don't care x33
I love you , you know ?
Do you love me? =PP
Thanks for the post =') you make me cry T^T

我太丑了,所以我化身为wakaboomm xPP

还有你,李欣颖,
你也是带了很大的乐趣给我,
我知道你英文也不是很好的,
所以我选择写华语给你,
我不是再zad你啊。=PP
每次我写信给你哦,
你都回我短短的罢了,=(
很没趣的咯你。=3=
我也忘记自己是怎么认识你的。
应该是因为那个avatar吧?
他每次在我面前讲你坏话的。=P
你哦,不要自责吖我跟你讲!
我被记大过不是你的错!
是我自己的品行不好,
不是你害我的懂吗?!
你再自责我就不要再理你了!
我爱你,李欣颖 =)


还有一个人,Shay,
我跟她其实才刚真正认识对方,
她每天跟我们讲鬼故事的,
害到我晚上不敢睡觉,=P
我也爱她啦,
她令我笑得很疯狂,
我还没跟她合照咧 T^T
是时候跟她拍照了,=)
谢谢她,
当我是朋友,
我以为她只当我是一个同班同学。
谢谢你啊Shay!
我爱你 --> I'm not lesbian =P
means I love you as a best friend =DD
·
·
我爱死你们了 =))


[  完  ]