谁爱蔡诗琳? =D

2011年4月30日 星期六

Im'a girl♥

Actually I am very happy……
Because I have you all

You all are my treasure……
I am you all's treasure key

I will used my key to locked you all……
Never let you all leave me !
Because I love you all

最近,
我开始对我班的人感兴趣了,
虽然我比较喜欢去年的初一L,
可是今年的初一I……也不错。
可是只是少部分的人不错而已,
其实我这个人呢,
比较男生,
跟男生可以合得来,
所以我在我班都很跟男生,
可惜,我是一个女生

沒有留言: