谁爱蔡诗琳? =D

2011年7月17日 星期日

BITCH :@

母狗,
你很令人讨厌,
不是每个人都要迁就你咯,
我之前都没有讨厌你憎恨你,
但现在你没有让我喜欢的原因,
你真的很有问题,
如果只有我一个不喜欢你,
那或许是我前世和你有仇,
但现在那么多人讨厌你,
你有没有反省过自己?
你对人的态度 ? !
我以前做人都会留别人三寸薄面,
如今你是第一个女的让我不需留情,
我很直接地告诉你:
你以为你是谁 ?
你知道你的问题多到一箩箩嘛?
还有你那副嘴脸,
你有没有想过,
连平时和你一起【最好】的朋友……
也说你很有问题
你身边的每个都有不喜欢你的时候,
你知道没有? !
Bitch:
Don't think you can affect my life,
You're no any reason to get win when you started better with me !
It's ok,
I am not caring anything out of my business,
But could you feel I am really disappointed on you?
Yes,Really !
Every one are different type,yea
Maybe you're not the one I thought better..
Hey Man,Over!
(Dont ask me who is the main character in this post)
Do you think 100% I am talking about you?
If not,Shut up !
Because of your Misunderstand...
FUCK YOUR ASS BITCH!

沒有留言: